• Home »
  • Informacje »
  • Urząd Miejski w Dobrodzieniu zawiesza bezpośrednią obsługę z powodu pandemii

Urząd Miejski w Dobrodzieniu zawiesza bezpośrednią obsługę z powodu pandemii

Urząd Miejski w Dobrodzieniu zawiesza bezpośrednią obsługę z powodu pandemii

Urząd Miejski w Dobrodzieniu poinformował, że zawiesza bezpośrednią obsługę petentów w urzędzie. Jest to spowodowane tym, że w urzędzie pojawiły się przypadki pozytywnych wyników testów na COVID-19.

– W związku z dużą ilością zachorowań wirusem COVID-19 na terenie województwa opolskiego oraz naszej gminy, a także występującymi przypadkami wśród pracowników urzędu miejskiego, w trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników, wprowadza się od 1 stycznia do 14 stycznia ograniczenia w funkcjonowaniu urzędu, polegające m.in. na zaprzestaniu bezpośredniej obsługi interesantów – można przeczytać na stronie urzędu.

Zawieszona jest bezpośrednia obsługa petentów w urzędzie, ale także w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej i Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli.

Sprawy można załatwiać telefonicznie lub mailowo.

Podziel się