Nabór na stanowisko urzędnicze, Gmina Rudniki
Wójt Gminy Rudniki
Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
podinspektora do spraw planowania przestrzennego i warunków zabudowy
w Urzędzie Gminy w Rudnikach
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Gminy w Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki
- OKREŚLENIE STANOWISKA
Podinspektor, Referat Ochrony Środowiska, Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe: gospodarka przestrzenna lub architektura i urbanistyka lub budownictwo;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
-
znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętności ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań.
IV. WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy na stanowiskach związanych z realizowaniem spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy lub gospodarki przestrzennej;
- biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, obsługa poczty elektronicznej oraz posługiwanie się Internetem);
- samodzielność, komunikatywność i umiejętność sprawnej obsługi interesantów;
- terminowość, dokładność, odpowiedzialność;
- umiejętność pracy w zespole.
V. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
- prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem materiałów do opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
-
monitorowanie i analizowanie aktualności uchwalonego studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zbieranie w tym zakresie uwag i wniosków od różnych podmiotów oraz zgłaszanie propozycji zmian do planów
i studium; -
prowadzenie spraw dotyczących przygotowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
-
wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy;
-
realizacja zadań będących skutkami prawnymi uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- realizowanie obowiązków sprawozdawczych w zakresie stanowiska;
-
monitorowanie i analizowanie aktualności uchwalonego studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zbieranie w tym zakresie uwag i wniosków od różnych podmiotów oraz zgłaszanie propozycji zmian do planów
i studium; -
prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o lokalizacji celu publicznego, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz prowadzenia rejestru decyzji;
-
przygotowanie postanowień w sprawie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
a w przypadku braku planu z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; -
wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami a w szczególności: koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem gminnego programu opieki nad zabytkami, przygotowywanie odpowiedniej uchwały Rady Gminy oraz sprawozdań z realizacji tego programu, prowadzenie gminnej ewidencji zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków, przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotów o wartości zabytkowej lub archeologicznej i zawiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń i opinii od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
VI. INFORMACJE O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy w Rudnikach,
2) wymiar czasu pracy – pełny etat,
3) termin rozpoczęcia pracy – III kwartał 2021 roku
VII. INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W Urzędzie Gminy w Rudnikach w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 3,64%.
VIII. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
-
życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
- list motywacyjny,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
- wykształcenie (np. dyplomu ukończenia studiów wyższych),
- staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia od pracodawcy w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
- posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.).
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego, -
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyśle skarbowe,
-
podpisaną klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych
dla kandydata (druk w załączeniu), -
zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk w załączeniu).
XI. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw planowania przestrzennego i warunków zabudowy w Urzędzie Gminy w Rudnikach” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki w sekretariacie godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 29 lipca 2021 roku do godz. 15:00 (decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Urzędu Gminy).
Prosimy o podanie telefonu kontaktowego.
-
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
-
Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U z 2019 r., poz. 1282 ze zm.). -
Z każdym z kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie uzgodnionym telefonicznie, poprzedzona testem kompetencji.
-
Informacje o wynikach naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudnikach pod adresem: http://bip.rudniki.pl w zakładce „Ogłoszenia-wolne stanowiska” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Rudnikach.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 34) 35-95-072 wew. 25.
Informacje dodatkowe:
-
zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 6 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności
i doświadczenia zawodowego pracownika; -
jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem; na umotywowany wniosek Wójta Gminy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
/-/ Grzegorz Domański
Wójt Gminy Rudniki
Rudniki, dnia 15 lipca 2021 roku